wtorek, 20 grudnia 2011

Już ją maam ^^

PRZE-ŚLI-CZNA.
Jest dokładnie taka jak sobie ją wymarzyłam.
Ma śliczny odcień włosów, taki różowy :3
Makijaż mi się podoba, te jej usteczka najbardziej...
Kolor oczu - cuuudny! *_*
Szkoda tylko, że tego jej kolorku włosów
nigdzie znaleźć nie mogę, ale
chyba za dużo wymagam, takiego samego
nie znajdę. Trudno, będzie troszkę ciemniejszy :)
No, ale bez gadania, teraz zdjęcia:











PeEs: Mam 2 Luki. Zastanawiam się co robić. Sprzedać?
A może po prostu przejdzie duuuużą metamorfozę i ją sobie zostawię?
Nie wiem co mam robić... czas pokaże.

6 komentarzy:

  1. Oczyska ma super:) ale jak to masz dwie? A wig pewnie trochę sztywny, co?;) No, w każdym razie czekam na więcej zdjęć wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Sara: No po prostu mam 2 Luki, ponieważ mama przez przypadek zamówiła 2, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może sprzedaj? Myślę, że gdyby była przystępna cena to zastanawiałabym się nad kupnem :) Tylko teraz kasy brak - Święta ot, co.

    ~Kaciak

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog zapisuję się do obserwatorów ;*
    zapraszam do mnie
    http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) U mnie pullip zawita w lutym ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli sprzedasz - na 99% jestem chętna
    będę dobrze się zajmować ;)
    xoxo
    !

    OdpowiedzUsuń